Chì sò e caratteristiche di u grande display LED?

1. U grande display à LED à l'aria aperta hè cumpostu da parechji schermi LED singuli, è u pitch pixel hè generalmente relativamente grande. E specifiche cumunemente usate sò principalmente P6, P8, P10, P16, ecc. Rispuntendu à display LED à picculu pitch, u vantaghju di una grande spaziatura hè di low cost. U costu per quadru di display LED à grande tonalità hè assai inferiore à quellu di i display LED à picculu pitch, mentre chì i grandi schermi esterni anu generalmente una distanza di visualizazione più lunga, cume 8m, 10m, ecc., Visualizendu l'immagine nantu à u grande schermu da una longa distanza, ùn ci serà micca un sintimu di "granu", è a qualità di a stampa hè chjara.

2. Ampia copertura è numeru di publicu. I grandi schermi LED à l'aria aperta sò generalmente installati in un locu relativamente altu, u schermu hè relativamente grande, l'angulu di visione hè ancu grande, in circustanze normali, a direzzione orizzontale hè vista da un angulu di video di 140 gradi, a foto hè sempre chjaramente visibile, chì face u grande schermu LED U cuntenutu di visualizazione pò copre una gamma più larga è ghjunghje à più publicu. Questa caratteristica principale hè ancu una di e ragioni per chì parechje imprese sò disposte à sceglie grandi schermi LED esterni per visualizà cuntenutu publicitariu.

3. A luminosità di u schermu pò esse regolata automaticamente. I display LED à grande schermu installati à l'esternu seranu affettati da u clima fora. Per esempiu, a luminosità esterna hè diversa trà un ghjornu assulanatu è un ghjornu di pioggia, è se a luminosità di u display ùn pò micca esse regolata automaticamente, l'effettu serà diversu in diverse condizioni meteorologiche, o ancu assai riduttu. Per ùn influenzà l'effettu di visualizazione di u publicu di destinazione, u grande schermu LED esternu avrà una funzione di regolazione automatica di a luminosità, vale à dì, secondu e condizioni climatiche esterne, a luminosità di u schermu di visualizazione hè regolata automaticamente per uttene a migliore visualizazione effettu.

4, faciule da mantene (in generale ci sò più post-mantenimentu, ma ancu pre-mantenimentu). U costu di l'installazione di un grande display LED à l'aria aperta ùn hè micca bassu, chì varieghja da centinaia di migliaia à milioni. Dunque, a facilità di manutenzione hè estremamente impurtante per i grandi display LED. Hè di primura per assicurà un funziunamentu stabile à longu andà di u display. In circustanze nurmali, grandi schermi LED esterni ponu esse mantenuti dopu, è alcuni schermi sò mantenuti prima è dopu, naturalmente, si pò uttene sia a manutenzione frontale sia posteriore. Per esempiu, Huamei Jucai JA serie schermi LED fissi esterni ponu uttene una manutenzione frontale è posteriore.

5, altu livellu di prutezzione. L'ambiente esternu hè imprevedibile, cù alte temperature in certi lochi è ghjorni di pioggia in certi lochi. Dunque, u livellu di prutezzione di u grande display LED all aperto deve esse sopra IP65 per impedisce chì l'acqua di pioggia entre in u schermu. Durante l'installazione, fate puru attenzione à a prutezzione di i fulmini, induzione anti-statica ecc.

In breve, grandi schermi LED esterni anu generalmente e caratteristiche sopra. Benintesa, schermi esterni produtti da diversi fabbricanti di schermi LED avranu altre funzioni diverse, cume u risparmiu d'energia è u cunsumu d'energia. Ma e caratteristiche sopra sò guasi tutti i grandi schermi LED à l'aria aperta. Cù l'avventu di l'era 5G, credemu chì i grandi schermi à LED sviluppanu più funzioni è funzioni per risponde à più bisogni di diversi clienti.


Tempu di posta: Jul-01-2021